Tutoriale
To jest lista przetłumaczonych tutoriali dostępnych dla Silnika Irrlicht. Kompletne żródło przykładów programowanych w tutorialach jest zawarte w SDK.
Jeśli napisałes tutorial i chciałbyś go tutaj opublikować, nie wahaj sie i wyślij go do mnie.
Filmiki o tutorialach można również znaleść na tej grupie w serwisie youtube.

Własne tutoriale:
Nazwa Opis Trudność Obrazek
1.Okno Ten tutorial pokazuje jak w prosty sposób stworzyć zwykłe pojedyncze okno, które będzie początkiem do pisania kolejnych programów. Taki najprostrzy pierwszy program. bardzo łatwy
Lista przetłumaczonych tutoriali z orginalnej strony angielskiej:
Nazwa Opis Trudność Obrazek
1.HelloWorld Ten tutorial pokazuje jak utworzyć IDE do używania silnika Irrlicht i jak napisać prosty program Helloworld. Program pokaże jak używać podstaw VideoDriver, GUIEnvironment i SceneManager. łatwy
2.Quake3Map Ten tutorial pokazuje jak załadować mapę Quake 3 do silnika, utworzyć SceneNode do zoptymalizowania szybkości renderingu i jak utworzyć kamerę kontolowaną przez użytkownika. łatwy
3.Custom SceneNode Ten tutorial pokazuje jak utworzyć 'custom scene node' i jak tego użyć w silniku. 'Custom scene mode' jest niezbędny jeśli chcesz implementować, realizować technikę renderowania zaawansowany
4.Ruch Ten tutorial pokazuje jak poruszać i animować SceneNody. Pokazuje podstawowy koncepcja animacji SceneNodów i manualny ruch nodów używających klawiatury łatwy
5.User Interface Ten tutorial pokazuje jak używać the i budować graficzny interfejs iżytkownika w Silniku Irrlicht. Będzie to krótki ogólny opis i pokaz jak tworzyć i używać okna, przyciski, paski przewijania, teksty statyczne i pola list. average